Bestellen
Hoe ga ik tewerk om te bestellen?
Online schoenen kopen bij degelaarsdehaan.be kan heel eenvoudig in slechts enkele stappen:
(1) controleer de schoenmaat door de voetjes te meten (zie onze tips)
(2) kies uit het passende aanbod de leukste schoentjes en stop ze in je winkelmandje
(3) maak een keuze in verzend- en betaalwijze
(4) bevestig je bestelling en maak het bedrag over
(5) volg online je bestelling op, neem je pakje in ontvangst en laat je kind genieten van blije voetjes!
Bij elk order ontvang je meteen een bevestiging van ons. Heb je geen bevestigingsmail ontvangen? Dan is er wellicht iets misgelopen. Verwittig ons dan even. Je ontvangt ook een mail van zodra je pakket hier de deur uitgaat.
Hoe weet ik hoeveel ik precies moet betalen?
Je ziet per artikel en per maat de prijs inclusief BTW.
Hierbij komen alleen nog de verzendkosten.
Deze worden duidelijk vermeld alvorens je de bestelling afrondt.
Hoeveel bedragen de verzendkosten?
De Gelaarsde Haan werkt met Bpost als verzendpartner.
Afhankelijk van de bestemming worden volgende verzendkosten aangerekend:
- binnen België: € 8 voor een pakketje tot 5 kg.
- Nederland, Frankrijk, Duitsland, Luxemburg: € 15 voor een pakketje tot 2 kg; € 20 voor een pakketje tot 5 kg.
- ander land binnen EU: volgens Bpost tarief
Je kan ook kiezen om het pakketje zelf af te halen in onze winkel in De Haan.
Tot welke schoenmaat kan ik bij jullie terecht?
Bij degelaarsdehaan.be kan je terecht voor schoenen van maat 17 t.e.m. 42!
Dus ja, van baby tot ....!!!
Het merk Birkenstock kan je tot maat 45 vinden bij ons.
Heb je interesse in een model of grotere maat, mail ons dan op info@degelaarsdehaan.be.
We bekijken graag wat we voor je kunnen doen.
Zijn alle producten steeds in voorraad?
Of een product al dan niet beschikbaar is, kan je zien op de detailpagina van het product. De meeste van onze producten zijn in voorraad en meteen leverbaar (levertermijn 2-4 dagen). Bij producten die niet meteen leverbaar zijn, wordt steeds duidelijk de levertermijn vermeld. Indien een product of schoenmaat niet meer beschikbaar is, staat dit duidelijk aangegeven.
Een product wordt pas voor jou gereserveerd op het moment van bevestiging in de check out. Het kan dus gebeuren dat een product voorradig is op het moment dat je het aan je winkelmandje toevoegt, maar dat je bij bevestiging de melding krijgt dat het product niet meer voorradig is. In dit geval heeft een andere klant het item in tussentijd besteld. Ben je echt verkocht aan een paar dat niet meer voorradig is, contacteer ons dan via info@degelaarsdehaan.be dan bekijken we wat mogelijk is.
Alle producten die voorradig zijn in onze webshop, vindt je ook terug in onze winkel in De Haan.
Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
De Gelaarsde Haan zorgt voor een 100% veilige betaling online, dankzij de beveiligde SSL-verbinding van onze betaalpartner Mollie (NL). Mollie garandeert je een super eenvoudige en snelle online betaling via:
- bancontact én de bancontact app
- online banking bij Belfius, KBC of ING
- VISA, Mastercard, Maestro
Ondervind je toch moeilijkheden? Neem dan zeker contact op met ons.
Wij helpen je graag verder bij je bestelling!
In onze bakstenen winkel kan je betalen via Bancontact of Payconiq.
Kan ik een factuur ontvangen van mijn bestelling?
Dat kan!
Wanneer je een bestelling plaats en je wenst een factuur, moet je een account aanmaken met alle nodige informatie. Bestellen 'als gast' kan in dit geval niet! We kunnen je makkelijk een factuur bezorgen van je pakket, ongeacht je een bedrijf of particulier bent. Vul alle informatie in bij je accountgegevens en wij bezorgen je een factuur.