Verzenden
Hoe snel wordt mijn bestelling geleverd?
De meeste producten zijn voorradig en onmiddellijk leverbaar.
Voor leveringen binnen België proberen we de door de klant verkozen leveringsdatum, inclusief levering op zaterdag te respecteren, binnen 1 tot 2 werkdagen. Bij betalingen via bankoverschrijving, waarbij we pas tot verzending kunnen overgaan ten vroegste op de dag van ontvangst van de betaling op onze bankrekening.
Voor leveringen buiten België proberen wij zo spoedig mogelijk te leveren, met als richttermijn tussen de 3 en 7 werkdagen. Wegens uitzonderlijke omstandigheden kan deze verkozen leveringsdatum of leveringstermijn overschreden worden tot maximaal een leveringstermijn van 30 dagen. Bovendien zijn we niet aansprakelijk indien de leveringstermijn overschreden wordt door toedoen van de vervoerder (Bpost of partner in buitenland), evenmin bij verlies van de goederen of bij staking.
Hoe kan ik mijn bestelling ontvangen als ik overdag niet thuis ben?
Ben je overdag niet thuis, dan kan je een leveringsadres ingeven dat afwijkt van je eigen adres (bv. je werkadres, je buren, ouders..)
Je kan ook kiezen voor levering in een Bpost afhaalpunt of automaat in je buurt en je pikt je pakketje dan op wanneer het jou past. Laat je thuis leveren en staat de postbode toch voor een gesloten deur, dan zal hij een briefje achterlaten waarmee je het pakket op het dichtstbijzijnde postpunt kan afhalen.
U hebt dan 14 dagen tijd om het pakket te gaan afhalen in het postkantoor of postpunt dat op het afwezigheidsbericht is aangegeven.
Voor verdere vragen, waaronder de aanvraag van een tweede aanbieding van uw zending, kunt u de klantendienst van Bpost contacteren op het nummer 02 278 50 44.
Kan ik de status van mijn bestelling volgen?
Je kan de status van je bestelling opvolgen in Mijn account bij Mijn bestellingen. Van zodra je pakketje verzonden wordt, vind je er het tracknummer van Bpost. Je kan ons ook steeds contacteren i.v.m. de status van je bestelling via info@degelaarsdehaan.be