Retourneren

Wat te doen als er een probleem is met mijn bestelling?

Als je bij levering merkt dat er iets fout is met het pakket, laat je ons dat best binnen de 24 uur weten op info@degelaarsdehaan.be 

Na overleg kan je het pakket terugsturen en doen wij ons best het product te vervangen.

BELANGRIJK:

Enkel artikelen die zich in de originele en onbeschadigde verpakking bevinden, samen met alle toebehoren en bestelbon kunnen teruggestuurd of geruild worden. Bij schoendozen is het belangrijk dat ze onbeschadigd aankomen. Outlet artikelen kunnen niet worden geretourneerd of terugbetaald.

Wat doe ik als het product niet aan mijn verwachtingen voldoet?

Als het schoentje niet past of het product blijkt anders dan verwacht, dan kan je steeds, zonder motivering, binnen de 14 dagen na de dag van ontvangst de bestelling terugsturen, onbeschadigd, volledig en in de originele verpakking.

Wij betalen na ontvangst de geretourneerde producten terug binnen 10 dagen (exclusief initiële verzendkost).

Bij de terugbetaling wordt een retourkost van € 8 afgehouden voor België en € 15 voor Nederland.

Retourneren kan via onze retourprocedure.

BELANGRIJK:

Enkel artikelen die zich in de originele en onbeschadigde verpakking bevinden, samen met alle toebehoren en bestelbon kunnen teruggestuurd of geruild worden. Bij schoendozen is het belangrijk dat ze onbeschadigd aankomen. Outlet artikelen kunnen niet worden geretourneerd of terugbetaald.

Hoe kan ik het product retourneren?

Het retourneren van een bestelling moet gebeuren binnen de 14 dagen na de dag van ontvangst.

Het product dient onbeschadigd en in de originele verpakking teruggestuurd te worden.

De volledige retourprocedure kan je hier raadplegen. Het niet naleven van 1 of meerdere stappen kan aanleiding geven tot weigering van de retour. 

Opgelet: niet kleven op de originele schoendoos maar wel op de buitenzijde van je pakket.

Hoe gebeurt de terugbetaling?

Als het product binnen de 30 dagen naar ons werd teruggestuurd, in perfecte staat en in de originele verpakking, betalen wij je binnen 10 werkdagen de geretourneerde producten terug. De terugbetaling gebeurt op het rekeningnummer opgegeven in de retourbon. 

Bij de terugbetaling wordt een retourkost van € 8 afgehouden voor België en € 15 voor Nederland.

Meer info i.v.m. onze retourprocedure vind je hier

Hoe retourneren?

In onze winkel kunnen bestellingen altijd gratis geruild of geretourneerd worden binnen 14 dagen na aankoop. Je ontvangt dan meteen ter plaatse een terugbetaling of een waardebon om te ruilen.

Wil je je aankoop via Bpost retourneren? Dit kan binnen 14 dagen na aankoop!

Hoe ga je tewerk?

1. Je vraagt een retour aan via je account 
2. Je ontvangt van ons een retourlabel van Bpost
3. Je pakt de schoenen in (geen labels rechtstreeks op de doos kleven!) en brengt ze binnen in een postpunt
4. Voor een andere maat of model, plaats je gewoon een nieuw order
5. Van zodra de schoenen hier arriveren, storten we de centen terug
   

Bij de terugbetaling wordt een retourkost van € 8 afgehouden voor België
Bij de terugbetaling wordt een retourkost van € 15 afgehouden voor Nederland

 

Welke producten komen niet aanmerking voor retour of ruil?

  • Gedragen schoenen of gebruikte producten.
  • Schoenen met (licht) beschadigde zolen.
  • Schoenen zonder oorspronkelijke verpakking.
  • Schoenen waarvan toebehoren zoals veters, inlegzolen, extra’s ontbreken.
  • Lederwaren waarvan de oorspronkelijke verpakking werd beschadigd.
  • Verkeerd gebruikte, bevuilde, beschadigde of onvolledige artikelen.
  • Artikelen die overdreven slijtage vertonen.
  • Outlet artikels kunnen niet worden geretourneerd of terugbetaald.